יום שישי, 24 בינואר 2014

המסיבה שוחררה!

מזל טוב!

מסיבת הפרה-היסטורי שוחררה לחופשי, והמועדון חוגג!
דבר ראשון, איך שנכנסים, יש לנו את המסך כניסה היפה שהוצב


בעצם מה שיש לנו פה אלה דינוזאורים (לא מפתיע) ופינגווין לובש חולצת עור עם כפתורי-מאובנים, וחושב כובע כלשהו על הראש. מה יודע מה היה בתקופה הפרה-היסטורית?
בקיצור, ניכנס לשרת ויש יופיע לנו לוגו מיוחד בזמן הטעינה

בפעם השנייה שניכנס (נכנסתי פעמיים) אנחנו ניכנס לתוך מכונת הזמן. גארי יופיע לנו וידבר. (אני לא משהו באנגלית ברמה של קלאב פינגווין, אז אני לא מתרגם. אני מתנסה במשימות ומדגים).
מדי פעם לפעם יופיעו קולות של דינוזאורים, לא להיבהל. בקיצור, לוחצים על החץ ובדבר הבא שיופיע לחצו על הכפתור הירוק.  אתם תועברו לאיזור הדינוזאורים המאיים!
לאחר מכן, כשתאשרו, תעברו למסך.
 יש לכם ארבע יציאות: לאיגלואים, זה שליד האיגלואים, השמאלית והימנית. אתם יכולים לטייל (החדרים לא שונים משנה שעברה. לדעתי אין סיבה לטייל), או ללכת ולהשיג פאפל דינו! כדי ללכת להשיג פאפל דינו לכו ליציאה המוארת, זאת שליד האיגלואים. אתם תעברו לחדר עם כניסה למסעדה, לכו ליציאה הימנית.
עכשיו לכו להר הגעש, ומה מגניב? כאשר יש קצת פרצי אש תוך רגע הכל מתמלא לבה!
עכשיו פשוט תיכנסו לתוך ההר הגעש. אני ממליץ ללכת בכניסה השמאלית קודם.
עכשיו הגעתם לחדר עם מספר שברים של אדמה. בשלט עם שני סימני שאלה (??) יהיה כתוב משהו באנגלית. יהיה כתוב:
מנויים יכולים להבקיע ביצי דינו-פאפלים בהר הגעש. תחמם את הביצה שלך בנקודות החמות שלוש פעמים על מנת להבקיע את זה (הביצה). הפאפל הנדיר שלך יחיו בחצר האחורית באיגלו שלך אחרי סיום המסיבה.

יופי!
אז עכשיו פשוט תחזרו לחדר הראשי ותשחקו במשחק עד שתצא לכם ביצה!
אם יצא לכם ביצה בפעם הראשונה תוכלו לבחור לקחת אותה. (אני בחרתי ביצה אחרת).
לאחר מכן אתם הולכים להר הגעש עם הביצה וכל פעם שאתם רואים שחלק רותח (כמו בתמונה) אתם הולכים לנקודה כך שהביצה תונח בחור, וכל פעם (עד 3 פעמים) הביצה נסדקת טיפה עד שהיא בוקעת!
 לאחר מכן יוצא הפאפל ומחבק אתכם (איזה חאמוד!)
 ואז אתם בוחרים שם.
 וגארי הפרה-היסטורי מברך אתכם!
כל הכבוד! הרווחתם את הפאפל דינו שלכם! כל יום שיחלוף תוכלו להשיג עוד פאפל-דינו!
אה! וגיליתי משהו מגניב וחדש!
עכשיו כשתיכנסו הביתה יהיה לכם את הכפתור הבא:
 שזו תהיה יציאה לחצר וטיפול!
(סמלים של מנויים יש רק בפאפלים שמיוחדים לממברים)
אז בקיצור -
חץ זה הוצאה לחצר האחורית
מסרק זה טיפול רגיל לפאפלים
ופאפל עם רצועה זה הוצאה לטיול.

וזהו!
אז מה דעתכם?
אני לא הכי אוהב את המסיבה הפרה-היסטורית, מכיוון שרוב הדברים (למשל, במקום הכדורים) יש בשר (צלי וכו') ואני צמחוני. אבל לדעתי הפעילויות מגניבות! אהבתי את הפאפל-דינו שלי!

אז מה איתכם? תגיבו לנו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה